Café Opera

Ni alla ligger förmodligen och sover, men anledningen till att jag är vaken är för jag är på ett nattpass. Men istället för att berätta hur uttråkad jag är och att ögonen håller på slå ihop så tänkte jag berätta om vad som hänt i början på året.
Året började helt fantastisk, eller ja fantastisk och fantastisk, vaknade dock upp 1:a januari med bakfylla efter att släppt loss i Café Opera både på dansgolvet och med plånkan. Hade börjat förkröka hemma hos svärisarna och redan där var jag lullig men inget skulle stoppa mig från att fira in det nya året. Kände mig såå snygg och flashig i min paljett kofta/cardigan. Vad är bättre än att fira nyår med mannen min och familj :)
 
Min nyårs outfit
Har typ hundra selfies i mobilen,
 
Syskonen Bola
Bästa sällskapet (en del av sällskapet)
 
 2018.01.01

Kommentera här: