Bildbomb - 1/7-16

 
Första helgen i juli var vi bortbjudna på min sambos nära väns bröllop. Mitt första arabiska bröllop, tror också det var Dips första. Vi var bjudna på både vigsel ceremonin och själva bröllopsfesten. Dips syster var också bjuden och det kändes bra att hon var med och mitt riktiga sällskap för kvällen :P Dip var ju så upptagen med vännerna, haha!
Bröllopet var verkligen full med LIV, asså alla dansade, bjöd på sig själva och det var så roligt. Först hade vi tänkt att vi skulle dra någon gång vid 23 men vi stannade ända fram till städning typ. Sååå bra var bröllopet. Det var till och med en live arabisk sångare på plats. Åhhh önskar mitt bröllop blir så. Bengaler däremot, älskar att sitta fastklistrad vid sina stolar...
Min snygga off-shoulder dress från Nelly, kommer garanterat att ha den flera ggr.
Den vackra bruden och hennes klänning var helt WOW, ochhennes
bröllopsslöja sträckte sig flera meter :O
Det vackra paret :)
Tillsammans med fina svägerska
 
Min stiliga karl 

Kommentera här: