Back to my childhood home

Snart går min andra lediga dag slut, imorgon blir det åter till nyköping för praktik. Stannar natten där också för på söndag jobbar jag dagpass på praktiken.
Med tanke på att det är så mycket praktik de här sista två terminerna så bestämde sambon och jag för att hyra ut vår lägenhet. Snart har det gått en månad som vi har varit utflyttad från lägenheten i Älvsjö, saknar faktiskt vårt hem men vi måste tänka på ekonomin och bästa sätt att försörja oss på. Sen har vi börjat smida planer för 2019, inflytt till nya lägenheten i Solna och en till jätte stor sak men det berättar jag om senare. 
Nu bor vi hemma hos mina föräldrar, de är bortresta i Bangladesh och när de är tillbaka så flyttar vi till hans mamma och bor där resterande av tiden. Inte direkt vuxen poäng att flytta hem till föräldrarna igen men det är mysigt att bli påmind om sin barndom och bortskämd med massa kärlek av alla i huset. 

Kommentera här: