Saturday was all about pizza

Innan jag går vidare från helgens festligheter så måste jag ju nämna vilken bra helg jag har haft. I lördags hade Rahima och jag kusinerna över för vi hade hela huset för oss själva. Vi alla pluggar på det ena eller andra så tänkte att vi kan åtminstone plugga ihop vid ett gemensamt bord. Fick en hel del gjort trots att det var lite avbrytande, skratt och att man tappade koncentrationen. Brorsan kom förbi med sin familj en sväng och vi umgicks med dem en stund innan det var dags att hugga i pluggböckerna igen.
Min kusin Dina tog igen för sin fasta och skulle bryta den vid 18:30 så vi planerade något smaskigt vi kunde äta och laga tillsammans så det blev pizza kit från ica maxi med egna toppings. Vi köpte fyra pizza kit, på ena vart det köttfärs med champinjoner, på andra vart det salami med bladspenat och på de två sista vart det curry kyckling med anans, såååå gottt !!! Alla var verkligen yummy!!!
Vi avslutade kvällen med varsin pecan paj och glass och en serie på tv ;) Vi är så dåliga på att ses och umgås så vi måste göra det här oftare !!!
   

Kommentera här: