Bio twime

Jag är helt kär i Gal Gadot efter att ha sett henne i filmen Wonder Women som är en superhjältefilm. Jag har sett henne förut i filmer som bland annat i fast and the furious. Men det är en annan sak när man ser henne som huvudroll i en film, hon är magisk ! Asså så grym och filmen var ★ Gal Gadot måste vara en av de snyggaste och sexigaste kvinnorna i världen enligt min smak. 
Mötte upp älsklingen, min bror och Sabina i Skärholmen och vi gick runt lite därefter blev det spontan bio. Det stod mellan Baywatch och WonderWoman. Efter filmen drog Sabina och jag vidare hem till oss medan Dip mötte upp grabbarna och brorsan drog hemåt. 
Skönt att kunna hitta på lite saker då och då trots att man jobbar. Typ som denna vecka då jag jobbar 6 dagar. Längtar redan till nästa lediga dag, haha !
 
Brorsan som aldrig kan vara seriös på bilder, gaahhh !!!
 
Vill inte spoila för mycket från filmen :)

Kommentera här: