Babyshower för Magda

Haha jag tappade nog blogg motivationen efter att Indien förlorade mot Pakistan i final. Det var en galen match, och då menar jag att indierna var galna. Hur kunde de spela så dåliga? Jag tror hela världen är i chock och ställer sig samma fråga. Alla åkte ut en efter en och Pakistan spelade oförväntat bra. Men aja nu glömmer vi det. Får se när nästa cup är och så får jag höra från Dip att snart är det cricket match för kvinnor, får se om de bengaliska kvinnliga cricketerna(?) har lite mer tur. 
Men till lite gladare händelser så hade vi tjejerna från sjuksköterskegruppen en överraskningsbabyshower för Magda som föder om mindre än 2 månader. Allt från planeringen till utförandet till själva överraskningen vart väldigt lyckad. Och hon blev så glad !!! 
 
Klart de bästa tjejerna i mitt liv 

Kommentera här: