Am I a belieber or is he just a Bieber?

Kom precis in genom dörren efter att ha varit på Justin Biebers konsert. Vi höll på missa första början pga att kära lillasyster var  tvungen att stå i världens längsta toa kö :P Men som tur hann vi !!!
Som alla stora artister så var hans entré storartad. Jag har aldrig riktig varit en fan av honom men måste erkänna att han har riktig grymma låtar och hans röst är så sothing (len på svenska?). Konserten var grym, det var massa duktiga dansare och dessutom bjöd ju Justin Bieber på sig själv. Han spelade både trummor solo och gitarr. Han visade även sina moves. Vad mer kan man be om?
Mitt sällskap var den bästa för lillasyster var hypad och hypade även till mig. Det skummaste var att det var paus mitt i konserten, 20 min paus. Där fick vi båda en liten wtf reaktion men vi hann köpa dricka, chips och godis under pausen så ska absolut inte klaga. Dessutom spelade han Rahimas favorit låt efter pausen, as long as you love me. och nu.... ja nu har den fastnat :P
Men nu måste jag sova för imorgon är det jobb och så grönan ;)
 
 
 
 
 
//xoxo Asia 

Kommentera här: